Сторінки Сторінки
Рулон
Інтернет магазин шпалер

Браковані шпалери – хто винен, як повернути гроші, що робити?

Дата публікації:

Поділитися в соціальних мережах

Дорогі читачі, дана стаття розповість вам про конфліктні ситуації, причини їх виникнення та шляхи запобігання при покупці шпалер.

В принципі, якщо упустити час доставки товару, коли покупець орієнтується на один час, а продавець виконує ваше замовлення в інший, то 99% відсотків розбіжностей пари продавець-покупець – це повернення рулонів після закінчення чотирнадцятиденного строку і брак шпалер.

З чотирнадцятиденним строком все просто, орієнтуйтеся на чек і дату в ньому, якщо 14 днів пройшли, то ні продавець, ні магазин не зобов’язані у вас щось приймати або обмінювати, незважаючи на ціну рулону і кількість яку ви брали.

З браком все складніше, тому що клієнти, їх майстри і магазин шпалер мають найчастіше абсолютно різні думки з приводу якості придбаного товару. Отже, найпопулярніші причини конфліктів:

  1. Видно шви після поклейки;
  2. Після нанесення клею залишилися блискучі смуги;
  3. На шпалерах плями і механічні пошкодження;
  4. При поклейці одна або кілька смуг вийшли іншого кольору;

Після поклейки залишилися/з’явилися шви

Шви на шпалерах (1)Шви на шпалерах (2)Шви на шпалерах (3)

Перше що потрібно знати кожному покупцеві – видимість швів не є браком, є звичайно шпалери, які складно клеяться (паперового або текстильного типу) і з якими потрібно акуратно працювати, але і вони в умілих руках дуже добре лягають на стіну.

Тут все залежить від майстра який їх клеїть, і часто фахівці з низькою кваліфікацією і маленьким досвідом намагаються перекласти свою вину на виробників шпалер, мотивуючи погану поклейку низькою якістю продукції. Але знову повторимося, що видимість або наявність швів не є браком.

Особисто від магазину «Рулон» дамо пораду – ніколи не залишайте шпалери незнайомим майстрам не подивившись якість поклейки перших двох полотен і не оцінивши видимість шва. Набагато легше замінити бригаду будівельників і рулон, втративши в грошах максимум один розрізаний рулон, ніж приїхати додому і втратити дар мови від побаченого. Адже в іншому випадку доведеться переклеювати все повністю і дуже важко буде отримати хоч якусь компенсацію.

При цьому враховуйте, якщо майстри добре поклеили вам вінілові шпалери – це зовсім не означає, що вони професійно розбираються як клеїти текстильні або паперові шпалери!

Блискучі смуги на шпалерах – це брак?

Смуги на шпалерах (1)Смуги на шпалерах (2)

Якщо після нанесення клею видно блискучі смуги на швах – візьміть чисті ненамазані клеєм залишки полотен і складіть їх разом. Якщо блискуча смуга є, що буває рідко, то це брак і ви маєте право протягом півроку від моменту придбання здати неякісний товар або обміняти.

Якщо смуг на не намазаних полотнах немає, а з’явилися вони після нанесення клею то і відповідальні за це ті люди, які його наносили. Розповіді «майстрів» про те, що «поки не висох клей смуг не було, а вони з’явилися через кілька днів», є всього лише казками і на них звертати уваги не варто.

Відповідно ви розумієте до кого і чому пред’являти претензії. Клей в принципі не повинен потрапляти на видиму сторону шпалер, він в будь-якому випадку спотворить відблиск рулону, що при світлі лампи не дуже помітно, а при денному освітленні буде видно і дуже.

Якщо при висиханні клею (дня через 3) ви побачили в проміжках швів шматочки стін, значить шпалери розтягнулися в момент поклейки через надмірне нанесення клею, який висохши разом з шпалерами зменшив їх в обсязі до первинного стану, чим викликав видимість швів і гнівне обурення клієнтів. Ця ситуація теж відноситься до компетенції майстрів і до якості шпалер відношення не має.

На шпалерах видно механічні пошкодження та інші дефекти

Пошкодження на шпалерах (1)Пошкодження на шпалерах (2)

Тут все просто – плями, малюнок, який не поєднується, механічні пошкодження, нерівномірно нанесений колір все це видно неозброєним оком і є браком. В цьому випадку ви цілком законно вимагаєте відшкодування куплених вами шпалер або заміни.

Але є одна заковика, відшкодовується не більш одного розрізаного рулону, про що практично завжди пишеться у всіх виробників в інструкції до поклейки, яка знаходиться на зворотному боці етикетки. На жаль, браві ремонтники наших квартир інструкції не читають в принципі, так як на словах кожен з них вже собаку з’їв в цій справі. За підсумком виходить, що найчастіше клеїться вся кімната з дефектами, а звернувшись в магазин клієнт розуміє, що йому компенсують 1 рулон з усієї кількості.

Тому знову нагадуємо, дивіться як вам клеять перші дві смуги і, якщо вас щось не влаштовує міняйте або майстрів, або шпалери.

Ще один нюанс, перед наклеюванням всі рулони необхідно перемотати і ретельно оглянути на наявність все того ж браку. Інакше брак може виявитися в останньому рулоні, при тому, що інші вже на стінах поклеєні і компенсують вам тільки його, в той час як партія вашого артикулу вже продана і вам доведеться все заново переклеювати, так як рулон іншої партії з великою ймовірністю буде візуально відрізнятися на стіні.

Різний колір однакових шпалер

Різний колір шпалер

Розгорнувши рулони і ретельно переглянувши їх, порівнявши колір і всі інші деталі, ви переконуєтеся, що все добре, але після наклеювання на стіну виявляєте одну або кілька смуг іншого кольору, як бути і в чому причина?

Все дуже просто, якщо на рулоні не вказано знак реверсивної поклейки, то всі рулони потрібно клеїти в суворій відповідності з поняттям верх-низ, тобто розгорнувши рулон і пустивши першу смугу на стіну ви і далі клеїте також, не перегортаючи рулон і не клеючи його вгору-ногами, інакше всі смуги вгору-ногами будуть відрізнятися по відтінку.

Відносно реверсивної поклейки, то кожну другу смугу потрібно перевертати і, якщо цього не зробити, буде той же ефект, шпалери одного кольору на стіні перетворяться в зебру.

Підсумовуючи все вищенаписане, рекомендуємо завжди уважно читати інструкцію, ретельно підбирати ремонтні бригади і клеїти шпалери тільки тоді, коли ви переконаєтеся у відсутності браку і в присутності компетентності у людей, що клеять їх, і тоді головні болі і фінансові розтрати обійдуть вас стороною.


Інтернет магазин Рулонinfo@rulon.net.ua
вул. Булаховського 2/1м. Київ